Friday, 27 July 2012

Entri di pagi Jumaat~

" Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang "

Assalamualaikum wbt.

Hari ini merupakan hari Jumaat pertama di dalam bulan Ramadhan yang mulia ini. Apa khabar iman anda pada hari ini? Semoga kita sama-sama dapat meningkatkannya.

Tak lama lagi kita akan masuk fasa kedua di dalam bulan yang mulia ini iaitu Fasa Pengampunan. Sekadar perkongsian bersama, secara ringkasnya dalam bulan Ramadhan ini kita akan melalui 3 fasa iaitu :-
  • fasa rahmat 
  • fasa keampunan  
  • fasa pembebasan dari api neraka.
Jadi, jom kita sama-sama tingkatkan amalan kita. Pintalah kepada Allah semoga kita akan terus dipanjangkan usia. Mudah-mudahan Insya Allah. 

Sebelum jari berhenti menari di papan keyboard, saya mendoakan semoga urusan kalian pada hari ini baik-baik saja. Paling penting, banyakkan senyuman kerana senyuman mampu buat ramai orang bahagia... :)

     Comey kan? Jangan lupa senyum macam nie... :D

● Terima Kasih. Tekan Like atau Komen Kalau Sudi ● ;)

4 comments:

Iera balqis said...

comel nya kucing tu..hehe..Happy ramadhan..May Allah bless U always ^_^ ,, done follow here..dont forget subscribe me on fb..Nice to meet you ^^

Lala Lavenda said...

@Iera balqis
salaam ramadhan iera balqis! nice to know U.. thanx for ziarah :)

sAhizatuL sAhimi said...

okee. sy senyum. tp tak mampu nak lebar sgt mcm kucen tu :D selamat berpuasa :)

Lala Lavenda said...

@sAhizatuL sAhimi
terima kasih melawat. Selamat berpuasa jugaaa untuk kamu. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...